Nabihah Ahmad: Study Week. 8 More Days till Examination








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Saturday 12 October 2013

Study Week. 8 More Days till Examination


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

Update again. Dua minggu ni pun maybe tak update sangat sebab dah dekat end-year-exam. *goosebump*. Lama tak duduk jarak-jarak, jawab kertas exam. Almaklumlah, batch 99 kan bahan uji kaji bagi eksperimen "keberkesanan PBS". Ceh! Cikgu pun cakap "Eh, bukan peperiksaan akhir tahun, peperiksaan sumatif PBS". Actually, lebih kurang je. But, bentuk soalan dia adalah lain sikit. Macam tahun ni, soalan Sejarah kitorang lebih banyak subjektif dari objektif. Kejamnya T^T

And, FYI, tahun depan dah takde PMR. Bukan takde periksa langsung. Tukar nama je jadi PBSMR. Macam budak-budak kata, PBS kahwin dengan PMR bagi nama dekat anak jadi PBSMR. lol. Tapi dengar-dengar ada 4 subjek je yang ada kertas exam. Subjek lain PBS macam biasa. I don't know. Siap sedia jelah untuk hadapi tahun depan. Mesti kerja kursus lagi banyak, folio bertimbun-timbun, fail bergunung-gunung. Tahun ni pun aku dah dapat rasakan what will happen next year. Nak tak nak kena terima.

Sekarang ni pun aku tengah buat projek seni. InsyaAllah aku update bila projek tu dah siap *kalau cantik lah*. Aku ingat nak buat ala-ala kawaii gitu. Aku dah dapat bayangkan rupanya tapi hasilnya yang sebenar aku tak tau.

I'll update as soon as possible. See you~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...