Nabihah Ahmad: BIG Giveaway : Idola Saya by Nurul








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Thursday 25 April 2013

BIG Giveaway : Idola Saya by Nurul


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

klik banner untuk join
Tarikh tamat: 25 May 2013

Penganjur ga ni minta peserta menceritakan serba-serbi tentang idola peserta.
Sebagai umat Islam, tentunya idola kita ialah Rasulullah saw. Tetapi, seperti orang lain, saya juga mempunyai idola di alam yang fana' ini iaitu, Dr Sheikh Muszaphar Shukor. Kenapa? seperti yang saya pernah nyatakan dalam entry saya sebelum-sebelum ni, cita-cita saya adalah untuk menjadi seorang saintis dalam bidang astronomi atau bahasa yang lebih mudah, ahli astronomi ;) Sheikh Muzaphar merupakan salah seorang angkasawan Islam di dunia. Siapa tak bangga. InsyaAllah, suatu hari nanti berhasrat nak jadi seperti beliau tapi bukan pergi angkasa, just belajar pasal atronomi dengan lebih mendalam.
Kalau tak dapat jadi astronomi, nak jadi pereka fesyen/graphic designer/lecturer? Wallahualam. Bak kata Dr Tengku Asmadi, nasib kita tentukan, takdir Allah tentukan. Tiba-tiba masuk soal cita-cita pulak. Haha :D

No comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...