Nabihah Ahmad: Saya nak menang doodle








NABIHAH A
nabihahj0urnal.bs.my



FOLLOW DASHBOARD

Saturday 20 October 2012

Saya nak menang doodle


Bismillahirrahmanirrahim,
Assalamualaikum w.b.t

SuperbGiveaway!!
>>Mega Giveaway By Cik Fie , Anisah N Aiman (Lomo n domain untuk dimenangi!)<<

Anyeong.. Saya nak doodle, nak doodle dari Kak Azzah. Dah lame stalk doodle kak azzah sebenarnye cume kak azzah je tak tau =) Dah follow and like page.
Let's start:
Sebab Kenapa Saya nak Menang Doodle Kak Azzah??
Bieha nak menang doodle dari kak azzah cause doodle akak chumil sesangat. Alang-alang dah stalk, mintaklah sekali kan? Tengok jelah doodle dekat banner tu hah, perghh, memikat hati, merangsang minda\takde kaitan/. Selain tu, saya ingat nak kumpul doodle dari pendoodle dekat Malaysia ni hah, boleh jadi kenang-kenangan. Ngee ~ ~
Kak Azzah suruh bodek die so meh sinie Bieha bodek puas-puas. "akak CHUMIL, bagilah doodle akak yang CHUMIL tue, nanti bertambah CHUMILlah muka akak yang dah CHUMIL tue..\Haha.. kerepek merepek/
Kalau menang saye nak doodle bertudung, pakai blouse dengan skirt labuh. Kalau boleh ade handbag sekali(melampau permintaannye)
Bieha tag: kak Afiqah, adik Faqihah
Nota budakkononhiatus:
Mula, mula hari tu, ya, ya je tak nak join. Nak promote je la konon. Tapi, tak boleh tahan lah. Macam ada yang tarik-tarik fikiran nie suruh join jugak. haha. lol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...